Blog PSG kini berwajah baru!

Salam semua,

I’m a new moderator.  Insya’Allah selepas ini akan ada perubahan. Diharap tuan/puan akan terus menyokong dan rajin2 lah melawat dan bagi komen di blog ini selalu. Amacam…. wajah baru & semangat baru!

Wassalam.

10 Responses

  1. tahniah!!!! semoga dengan wajah baru ini boleh menyuntik semangat baru dalam AJK2 JMB sendiri khususnya dan penduduk2 PSG amnya.

    • Salam,

      Terima kasih. Sama-samalah kita menjayakan segala perancangan. Moga2 akan terlaksana hendaknya. Amin…

      Moderator.

  2. wahhh..Tahniah..

    opsss.. lupa nak bg salam.. Salam to all mod n pembaca setia…

    satu pembaharuan yg drastik..mudah2an dpt sokongan dr sumer pihak..

    tahniah..;)

  3. Salam ,

    Tahniah … Jangan jadi hangat2 tahi ayam dah la. Kejap je panas, pas tu sejuk.

    • waktam…. sama2 lar kita doakan supaya jangan jadi tahi ayam. biar jadi ayam panggang yang sentiasa panas.

  4. Salam,

    Wajah baru tu… ni yg buat aku bertambah semangat ni… tahniah!

    Wassalam…

    • perisik… nampaknya dah ada perubahan dah kat dalam blog ni. wajah baru, MOD pun dah bagi respon cepat. alhamdulillah… harap2 JMB pun akan ada perubahan yang akan dibuat / dilaksanakan.

  5. saya harap blog ni akan siarkan gambar org yg berkaitan dengan jmb PSG 2009.. Sebab saya rasa tak ramai org kenal mereka.. Almaklum le masing2 sibuk dengan kerja. sekurang2nya kalau tersiar gambar mereka. semua akan mengenali mereka. Tambah pula, bukan semua yg hadir ke mesyuarat semasa mereka ni di lantik.

    • Salam,

      Tentang gambar AJK JMB akan diusahakan & diupdate dlm blog nnt. Telah dimaklumkan kpd JMB. Tq.

      Moderator.

  6. yalar…. saya dapat tau saudara Pengerusi kita sedang tekun mengumpul gambar2 daripada ahli JMB. baguslah… dah ramai ke yang bagi? cepatlah sikit… tak sabar nak tengok muka2 yang hensem tu..🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: