Terkini tentang Zon Kunci Tayar di PSG

Maklumat terkini tentang Zon Kunci Tayar yang akan dikuatkuasakan di PSG, dimaklumkan alat pengunci atau ‘clamping’ telah pun dibekalkan dan akan digunakan berkuatkuasa pada 1hb Julai 2009 ini. Notis berkenaan perkara ini juga telah diletakkan di papan kenyataan di blok A dan blok B.

Alat pengunci atau 'clamping' yang akan digunakan nanti

Alat pengunci atau 'clamping' yang akan digunakan nanti

5 Responses

  1. Saya nak bertanya skit….mcm dgn motosikal yg parking merata clamp @ dibiarkan sahaja?

    • Salam,

      Buat masa ini alat ‘clamp’ yang ada cumalah untuk kereta sahaja, Insya’Allah akan datang mungkin akan dikuatkuasakan untuk motosikal juga.

      Moderator.

  2. Salam…

    Aku tengah tunggu pelaksanaan clamping ni… nak tengok macammana perangai manusia bila keretanya kena clamping… hehe…

    Wassalam…

    my email: perisikpsg@yahoo.com

  3. salam…..

    ya ya nanti kita tengok dia org punya perangai…..tapi klw dpt kuat kuasa kan pada org luar yg masuk dlm psg tp buat mcm kt tmp sendiri….mcm org luar yg selalu dtg di psg tapi lagak mcm tggl di psg siap marahkan penghuni psg bila kena tegur atau pun kereta kena halang…..dah byk org perangai mcm ni saya tengok……..
    sekian

  4. saya sokong zul blok b. ewah ewah… dah masuk kawasan orang nak tunjuk besar kepala pulak yaa…🙂 hormatlah tuan rumah sikit… ya tak… awak datang rumah saya, awak kena hormat saya tuan rumah. soal apa saya nak buat kat rumah saya, saya punya pasallah.. saya nak buat undang2 pun.. saya punya pasallah… rumah saya… awak suka, ok… tak suka, blah… he he he…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: